Omirou 6 15451 Psychiko, Greece  210-674 0710

5 super-foods που θα βρείτε στο menu μας

Η πρώτη ύλη είναι πάρα πολύ σημαντική για τους Chefs μας και την ομάδα τους. Στόχος μας είναι ο οργανισμός σας ν’ απολαμβάνει το φαγητό όσο και ο ουρανίσκος σας γιατί…σας αγαπάμε κι ενδιαφερόμαστε για την υγεία σας 😉

Fine-dining-waiter

Επιλέξαμε, ενδεικτικά, 5 super-foods που περιλαμβάνουμε στα πιάτα μας και θέλουμε να ξέρετε για τα health benefits που προσφέρετε στον εαυτό σας.

1. Σολομός! Τον απολαμβάνετε στο ορεκτικό πιάτο Ταρτάρ Φρέσκου Σολομού με Wasabi, Κρέμα Σόγιας & Λεμόνι και το κυρίως, Σολομός με Μπρόκολο & Bearnaise Λεμονιού.

10417818_665578923541176_5791700526217732044_n

Ο σολομός είναι μία εκπληκτική πηγή βιταμινών που όχι μόνο κάνουν καλό στην υγεία αλλά και στην ομορφιά. Δεν θα σας κουράσω με επιστημονικούς όρους, αυτό που πρέπει να ξέρετε είναι πως τρώγοντας σολομό:

10846417_667554330010302_1534774263144609539_n

Προστατεύετε τον εαυτό σας από την οστεοαρθρίτιδα, γίνεστε πιο χαρούμενοι και βοηθάτε τον εγκέφαλο σας να λειτουργεί πιο γρήγορα και πιο παραγωγικά. Ο σολομός κάνει καλό στην καρδιά, στα μάτια και στον ήσυχο ύπνο. Απολαμβάνοντας σολομό, βοηθάτε το δέρμα σας να λάμπει και ν’ αντιστέκεται στα σημάδια του χρόνου. Τέλος, ο σολομός σας δίνει όση βιταμίνη D & omega 3 χρειάζεστε.

 

2. Βαλεριάνα. Την απολαμβάνετε στη σαλάτα μας με σπανάκι, κολοκύθια, κατσκίσιο τυρί & λάδι φουντουκιού.

Η βαλεριάνα δεν είναι απλώς ένα νόστμο συστατικό της σαλάτας. Η βαλεριάνα βοηθάει στην καταπολέμηση του άγχους, της αγωνίας αλλά και προλαβαίνει την ημικρανία και τους πόνους στο στομάχι.

 

3. Γαρίδες. Τις απολαμβάνετε στο πιάτο μας Γαρίδες Σωτέ με New Style Coleslaw & Πορτοκάλι!

10446573_657293867703015_6344127269746149405_n

Νόστιμες αλλά και θρεπτικές, οι γαρίδες είναι γεμάτες πρωτεϊνες, βιταμίνη D και B3. Είναι το απόλυτο φαγητό για όσους κάνουν δίαιτα αλλά και για όσους θέλουν να προστατεύσουν το δέρμα  από τα σημάδια γήρανσης. Οι γαρίδες είναι full αντιοξειδωτικές και προστατεύουν τον οργανισμό από τον καρκίνο.

 

4. Ουρά μοσχαριού. Την απολαμβάνετε στο πιάτο μας Fettuccine με Μοσχαρίσια Ουρά.

Αυτό το τρυφερό κομμάτι κρέας είναι εξαιρετική πηγή πρωτεϊνών αλλά και ασβεστίου. Με πολύ λίγα λιπαρά και χοληστερόλη, η μοσχαρίσια ουρά είναι ιδανική για δίαιτα ενώ είναι και σημαντική πηγή σιδήρου.

10354887_658189964280072_658510840533182620_n

5. Bitter σοκολάτα. Την απολαμβάνετε σαν επιδόρπιο με αλμυρή καραμέλα και παγωτό βανίλια.

Go-Choco-li-cious

Η σοκολάτα, αντίθετα με την κοινή γνώμη, είναι ένα απίστευτο φαγητό τόσο για το σώμα όσο και για τον εγκέφαλο. Η bitter σοκολάτα κάνει καλό στην καρδιά, ανακουφίζει από τον βήχα, ενισχύει τη νοημοσύνη αλλά και το αίσθημα ευφορίας. Τρώγοντας bitter σοκολάτα, μειώνεται το στρες και…λένε πως θα έχετε κι ευχάριστα όνειρα :)

Categories: Blog